قیمت و مشخصات کامل گوشی موبایل سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ، مشخصات موبایل سامسونگ، قیمت جدیدترین گوشی سامسونگ، بررسی تخصصی

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

گزارش های تازه حاکی از عرضه آیفون ها در ماه اکتبر سال جاری هستند


پیشتر در خبرها دیدیم که شایعات کم و بیش به احتمال تأخیر در تولید آیفون های جدید اشاره کرده بودند اما حالا گزارش تازه ای توسط «Economic Daily News» منتشر شده که حاکی از معرفی آیفون 7s و آیفون 8 در سپتامبر و عرضه آنها در اکتبر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اپل در آیفون 8 بلندگو های استریو با قابلیت ضد آب خود را به طور قابل توجهی بهبود خواهد بخشید.

بلندگوهای استریو و قابلیت ضد آب آیفون 8 بهبود قابل توجهی خواهند داشت


بر اساس نتایج تحقیقی که اخیرا منتشر شده است، انتظار می‌رود کیفیت بلندگوهای آیفون ۸ به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

گرانترین و ارزانترین کشورها برای خرید آیفون 7 اپل کدامند؟

Image result for ‫اپل 7 عکس‬‎

دویچه بانک آلمان در گزارش سالیانه خود لیستی از قیمت آیفون 7 اپل در سال 2017 در ۳۳ کشور جهان منتشر کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

چهار روشی که میتوان از اکانت آی‌ کلاد خود مراقبت کرد

چهار روش مراقبت از اکانت آی‌ کلاد


آی‌کلاد یا حساب کاربری اکوسیستم اپل، کلید ورود کاربران این کمپانی به فضای دیجیتال آن‌ است. در این مقاله‌ به چهار روش برای مراقب از آی‌کلاد می‌پردازیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سیتی بانک اعلام کرد، اپل به احتمال زیاد نتفلیکس را تصاحب می کند.

سیتی بانک: اپل احتمالا نتفلیکس را تصاحب می‌کند


بازوی تحقیقاتی سیتی بانک با انتشار گزارشی احتمال تصاحب نتفلیکس توسط اپل را بیش از ۴۰ درصد برآورد کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اسنپدراگون 845 با فرآیند 7 نانومتری ساخته خواهد شد

اسنپدراگون 845 با فرآیند 7 نانومتری ساخته می‌شود

کمپانی کوالکام اخیرا در حال توسعه و تولید آزمایشی پردازنده‌‌ی جدیدخود به نام اسنپدراگون 845 با بهره‌گیری از فناوری ۷ نانومتری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جزئیاتی از گلکسی اس 8 اکتیو که توسط نتفلیکس فاش شد!

جزئیاتی از گلکسی اس 8 اکتیو توسط نتفلیکس فاش شد

اطلاعاتی از گوشی هوشمند جدید گلکسی اس 8 اکتیو توسط نتفلیکس به بیرون درز کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تصمیم اپل برای استفاده از نمایشگر میکرو ال ای دی به جای ال ای دی

اپل قصد دارد با همکاری LuXVue، تا دو سال آینده نمایشگر میکرو ال‌ای‌دی را جایگزین LED کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

شیائومی تصمیم به عرضه محصولات خود در کوتاه مدت به آمریکا و اروپا ندارد.

شرکت شیائومی اخیرا اعلام کرده است که به علت عدم آمادگی، امکان حضور در بازار ایالات متحده را در کوتاه‌مدت نخواهد داشت. 

Image result for shiomi phone

شیائومی کمپانی چینی تولیدکننده‌ی محصولات الکترونیکی، مدتی است که محبوبیت بالایی به دست آورده و در بازار چین شانه‌ به‌ شانه‌ی برندهای معتبری همچون اپل و سامسونگ حرکت می‌کند و گوشی‌های همراه مقرون‌به‌صرفه‌ای با مشخصات فوق‌العاده عرضه می‌کند و در زمینه‌ی طراحی نیز محصولات جذاب و متنوعی نظیر شیائومی می میکس تولید کرده است. با این حال، این شرکت مطرح بخش اعظم موفقیت خود را بازار آسیا کسب کرده است و به نظر می‌رسد امکان گسترش محدوده‌ی فروش خود را حداقل به این زودی‌ نخواهد داشت.

در مصاحبه‌ی اخیر ریچارد لای از وب‌سایت Engadget، با وانگ شیانگ، معاون ارشد شیائومی که اخیرا جانشین هوگو بارا در این شرکت شد، وی فاش کرد که کمپانی متبوعش به علت کمبود منابع ناشی از خدمت‌رسانی به ۳۰۰ منطقه‌ی مختلف، در حال حاضر برای عرضه‌ی محصول در ایالات متحده آمادگی ندارد.

وانگ در بیانیه‌ی خود اعلام کرد:

از اینکه امکان حضور در بازار ایالات متحده یا اروپای غربی را نداریم و نمی‌توانیم به تمام آن‌ها به‌خوبی خدمت‌رسانی کنیم، بسیار متأسف هستیم. هدفی که ما به دنبال آن هستیم، یک بازار عظیم و یک تأثیرگذاری قوی و در مقابل یک محصول باکیفیت و‌ بالارده است. ما خواهان نوآوری برای همه هستیم.
با وجود اینکه وانگ حضور شیائومی را در بازار ایالات متحده یا اروپا منتفی ندانست؛ اما از سخنان وی می‌توان فهمید که آن‌ها به این زودی‌ها آمادگی حضور در بازارهای غربی را نخواهند داشت.

در سال گذشته، اعلام شده بود که این شرکت می‌تواند ظرف مدت ۱ تا ۲ سال آینده به بازار ایالات متحده وارد شود؛ اما بر اساس این اظهارات جدید، مطمئن هستیم که تحقق این مسئله بیش از این‌ها زمان خواهد برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

شیائومی گوشی جدید خود با نام می 6 را معرفی کرد؛ پردازنده اسنپدراگون 835 و حذف جک 3.5 میلی متری هدفون

 

طی مراسمی در چین معرفی شد. این محصول از اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد و فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

Image result for ‫شیائومی می 6 عکس‬‎Image result for ‫شیائومی می 6 عکس‬‎

کمپانی شیائومی در شهر پکن مراسمی بزرگ برگزار کرده و جدیدترین پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود را به نمایش گذاشته است. گوشی‌ هوشمند شیائومی می ۶ اولین محصول این شرکت محسوب می‌شود که از پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد. پردازنده‌ی یادشده شامل هشت هسته‌ی پردازشی است که فرکانس کاری آن‌ها روی ۲.۴۵ گیگاهرتز تنظیم شده است. چیپ گرافیکی این گوشی آدرینو ۴۵۰ است که نسبت به آدرینو ۵۳۰ تا ۲۵ درصد عملکرد بهتری دارد.

گوشی‌ شیائومی می ۶

طراحی گوشی‌ مذکور نسبت به می ۵ اس تکامل‌یافته‌تر است. فریم این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ و بدنه از جنس شیشه‌ی 3D است که باعث شده این گوشی ضد آب باشد.

می ۶ از یک نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی بهره می‌برد. علاوه بر این در جلوی دستگاه یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. باتری گوشی‌ ظرفیتی ۳۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. در پشت این محصول دوربین دوگانه قرار داده شده که شامل دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است. محدوده‌ی دید یکی از این لنزها از نوع عریض و لنز دوم از نوع تله‌فوتو است که در نهایت امکان بزرگ‌نمایی بدون افت کیفیت روی سوژه تا دو برابر را فراهم می‌کند.

اینکه بلندگوها در جلوی دستگاه تعبیه شود، مزایا و معایت خاص خود را دارد. در بالای گوشی می ۶ شاهد بلندگوی استریو هستیم که این مورد یک تغییر مثبت محسوب می‌شود. گوشی یادشده فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است که این مورد کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا شیائومی محصولات ارزان‌قیمت‌تر صوتی فراوانی دارد که از پورت استاندارد ۳.۵ میلی‌متری صوتی استفاده می‌کنند.

ترکیب استفاده از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ و صفحه‌نمایش فول اچ‌دی و باتری با ظرفیت مناسب احتمالا باعث خواهد شد می ۶ از نظر میزان مصرف باتری عملکرد خوبی داشته باشد. گوشی‌ شیائومی می ۶ به‌طور پیش‌فرض در رنگ آبی به بازار عرضه خواهد شد؛ اما مدل نقره‌ای این محصول نیز به‌صورت محدود در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

گوشی‌ شیائومی می ۶ در کل یک محصول دل‌فریب است که ظاهر و طراحی و بدنه‌ی شیشه‌ای آن باعث می‌شود نگاه‌های زیادی به آن جلب شود. اگر حذف پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون را فراموش کنیم، به‌ نظر می‌رسد گوشی می ۶ یک محصول بسیار شایسته در بین بالارده‌های بازار است. چینی‌ها برچسب قیمتی بسیار مناسبی نیز برای پرچم‌دار جدید خود در نظر گرفته‌اند. نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت، در حدود ۳۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده است؛ درحالی‌ که امکان خرید نسخه‌‌‌ی ۱۲۸ گیگابایتی یا نسخه‌ای با بدنه‌ی سرامیکی نیز به ترتیب با قیمت ۴۲۰ و ۴۳۵ دلار وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

کانتار: مقایسه ی دو سیستم عامل موبایل اندروید و iOS

مؤسسه‌ی تحلیل‌گر کانتار ورلدپنل، جدیدترین آمار مربوط به سهم هر سیستم عامل از بازار گوشی‎ هوشمند را اعلام کرد.

دو اکوسیستم iOS و اندروید روند روبه‌پیشرفت در تصاحب سهم از بازار فروش گوشی‌های هوشمند به ثبت رسانده‌اند. حتی این مؤسسه‌ مدعی شده بود بازار فروش گوشی‌های هوشمند به ترکیبی دوقطبی از نظر سیستم‌های عامل‌‌ مورد توجه خریداران تبدیل شده است که در آن تنها اندروید و iOS عملکرد چشمگیری دارند. گزارش جدید کانتار با تأیید نتایج قبلی، از کاهش سهم جهانی ویندوز (نسخه‌ی ویژه گوشی‌ هوشمند)، عملکرد خوب iOS در اکثر بازارها و همچنین بهبود شرایط اندروید خبر می‌دهد.

کانتار وردپنل در گزارش اخیر خود سهم هر سیستم عامل از مجموع فروش به ثبت رسیده در بازارهای مطرح را بررسی کرده است. این بازارها عبارتند از: آمریکا، چین، برزیل و EU5 که در واقع پنج بازار بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا را در خود جا داده است.

با این مقدمه، بد نیست در ادامه نگاهی دقیق‌تر به جدیدترین آمار و ارقام مرتبط با میزان فروش هر سیستم عامل در بازارهای یادشده، در سه‌ماهه منتهی به فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ داشته باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

افزایش 30 درصدی پیش فروش سامسونگ گلکسی اس 8 نسبت به گلکسی اس 7

سامسونگ تأیید کرد که میزان پیش فروش گلکسی اس ۸ در مقایسه با گلکسی اس ۷ با رشد ۳۰ درصدی همراه بوده است.

سامسونگ تأیید کرد که گلکسی اس ۸ جایگاه بهترین عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند این کمپانی را به خود اختصاص داده است؛ دلیل این جایگاه میزان پیش فروش نسل جدید پرچم‌دار سامسونگ با افزایشی ۳۰ درصدی در مقایسه با گلکسی اس ۷  است. 

تیم باکستر، مدیر اجرایی و مسئول سامسونگ الکترونیکس در ایالات متحده‌ی آمریکا، به این نکته اشاره کرده است که سامسونگ پس از به وجود آمدن مشکل برای گلکسی نوت ۷، با تمام نیرو تلاش کرد محصولات و سرویس‌های خلاقانه‌ی جدیدی راهی بازار کند.

وی به این نکته اشاره کرده که عرضه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نتیجه‌ی همین تلاش دوباره‌ی سامسونگ است و بازار نیز با افزایش ۳۰ درصدی در حجم پیش خرید در مقایسه با نسل پیشین، نشان داده که سامسونگ راه و روش درستی در پیش گرفته است.

باید دید گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ در سال جاری میلادی چه رکوردی از نظر میزان فروش کسب خواهند کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سامسونگ گلکسی ای 9 Samsung galaxy A9

Samsung (Galaxy A9 (2016
سامسونگ گلکسی ای 9 2016

Image result for ‫سامسونگ a9 2017‬‎

سامسونگ سال 2015 خانواده A را با جنسی از فلز معرفی و روانه بازار کرد. ولی در سال 2016 این کمپانی در نظر گرفت جنس بدنه این خانواده عوض کند و شاهد معرفی گوشی‌های متفاوت سری A با جنسی از شیشه و فلز بودیم. Galaxy A9 بزرگ‌ترین عضو این خانواده است که امروز به بررسی دقیق آن میپردازیم.  با ما همراه باشید تا با این گوشی جدید بیشتر آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سامسونگ گلکسی ای 7 2017 Samsung A7 2017

Samsung Galaxy A7 – 2017

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A7 - 2017

Related image

سامسونگ سری A خود را برای بخشی از کاربران در نظر گرفته است که به‌ دنبال گوشی‌های با کیفیت بالا و در حد محصولات پرچم‌دار هستند؛ اما نیازی به قدرت پردازشی بسیار بالا ندارند. گلکسی A7 نسخه‌ی ۲۰۱۷ نیز یکی از اعضای این سری است که به‌تازگی توسط شرکت سامسونگ معرفی شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این گوشی بپردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سامسونگ گلکسی سی 5 Samsung galaxy c5

Samsung Galaxy C5

سامسونگ گلکسی سی 5

Related image

سامسونگ در پرچمداران و حتی در بعضی محصولات میان‌رده‌ی خود در این سال‌ها رو به استفاده از ترکیب شیشه و فلز آورده است. اما این بار سامسونگ از بدنه‌ای تمام فلزی استفاده کرده که گلکسی سی 5 اولین گوشی با چنین بدنه‌ ای است که به نظر می‌رسد این آزمایشی برای فلزی کردن گوشی‌های جدید سری اس و نوت در سال‌های آینده است. در ادامه به بررسی اولین گوشی هوشمند تمام فلزی سامسونگ خواهیم پرداخت.

Galaxy C5 مختص بازار چین است تا به نوعی آزمایشی برای سامسونگ نسبت به این طراحی در بازاری بزرگ به شمار رود. این گوشی با ظاهری مشابه گلکسی اس ۶ و برعکس آن، بدنه‌ای تمام فلزی داشته و به نظر می‌رسد این طراحی با توجه به تغییرات مثبتی که در آن شاهد هستیم راه خود را به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ باز خواهد کرد. در ادامه با بررسی گلکسی سی ۵ با ما همراه باشید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰